T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ÇORUM / MERKEZ - Özejder Sosyal Bilimler Lisesi

SON KATILIMLI ONLINE TOPLANTIMIZI GERÇEKLEŞTİRDİK

SON  KATILIMLI ONLINE TOPLANTIMIZI GERÇEKLEŞTİRDİK

Koordinatörlüğünü Estonya ve Portekiz'in yaptığı Fransa ve Türkiye'den okulların yer aldığı "Surrounded By Water" (Etrafımızı Çevreleyen Sular) adlı e-twinning projemizin son öğrenci katılımlı webinarını gerçekleştirdik. Farklı denizlerle ilgili sunular yapılan görüşmede, 11. Sınıf proje öğrencilerimiz Seher D., Mert Ali O., Eylül S., Hilal A., Sema A., Ceren K. ,Zehranur Z., Rahime Sude K. Kara Deniz ile ilgili sunumlarını gerçekleştirdiler. Toplantı sonunda uygulanan Kahoot etkinliği ile öğrencilerimiz hem bilgilerini değerlendirdiler hem de hoş vakit geçirdiler.Toplantı aynı zamanda projemizin son toplantısı da olduğundan, toplantı sonunda tüm ortaklar proje ile ilgili görüşlerini dile getirerek, birbirleriyle vedalaştılar. Katkılarından dolayı, proje ortaklarımıza ve öğrencilerimize çok teşekkür ederiz.

 

THE LAST ONLINE MEETING FOR THE STUDENTS

The last webinar of our project "Surrounded by Water", the coordinators of which are from Estonia and Portugal and the members of which are also from Turkey and France, was held. During the meeting the partner schools presented different seas in the project and informed the students about them. Our 11th grade project students, Seher D., Mert Ali O., Eylül S., Hilal A., Sema A., Ceren K., Rahime Sude K. also presented Black Sea and talked about it with their fellows. At the end of the project, by playing Kahoot, the students not only evaluated what they knew about the seas but also had fun. Since the meeting was also the farewell meeting of the project, we expressed our feelings and said our farewell to our partners. We thank a lot to our partners and students for their effort and contribution.

06-05-202206-05-202206-05-202206-05-2022

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 06.05.2022 - Güncelleme: 09.05.2022 11:52 - Görüntülenme: 366
  Beğen | 0  kişi beğendi